Už je to pár dní...

co jsem sem něco přidala :) ...
Ty fotky, pravda trochu jsem je nestíhala...Měla jsem ted poslední týden školy a holt mi toto trochu z hlavy vypadlo :/ :).
Za pondělí, úterý i středu fotky mám...bohužel čtvrtek a pátek nic. A to sem v pátek mohla mít luxusní fotku s krásným roháčem, který mi lezl po tričku, když jsem byla venku a pak mě ani nechtěl opustit :/ :D . Bohužel nebyl foťák a šok z něj byl natolik velký, že by mě to v tu chvíli ani nenapadlo... a furt mě pronásledují představy, jak mi lezl po zádech, než sem si ho všimla :/  :D ...brrr
Aspoň přidávám ty fotky za pondělí  - středu a asi změním název 365 dní na 363 dní, aby se rejpalové zdrželi svého rejpání v tomto směru :P

Pondělí
Hodně divná fotka...ale aspoň je poznat, že pršelo :/ :D.

Úterý
Holt jedna z věcí pro které  mám fakt slabost :/ :D.

 Středa
Středa strávena v Praze na vědecké výstavě různých prací :). Bylo to fajn.

S cíli jsem moc nepohnula, i když si můžu připsat další film, ehm jo zkoukla jsem Bejvalek se nezbavíš :D. Ta cesta z Prahy do Brna na toto vážně vybízela :) a nevím, kdy by se našla vhodnější chvíle. Rozečetla jsem si novou knížku, ale to taky potrvá než ji přečtu :). A s tím se pojí vypůjčení německých knížek ( 19. zlepšit si německý jazyk) na které by mohlo taky někdy přijít :D.
Ovšem zítra si budu moct odškrtnout vystupování s břišními tanci! :) Docela se na to těším a zatím žádný stres ani nervozita :D. A myslím, že to ani nepřijde, protože jak se tančí ve skupině, tak je to hned snažší :). Tak pak poreferuju, jak se nám to povedlo :).

Anifka

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentářů:

Okomentovat