67.Vystupovat s břišními tanci + 86. Jít na Pina Coladu

Krásnou půlnoční hodinu vám všem...
Mám za sebou docela náročný den. :) Jak jsem psala v předminulém příspěvku, tak mě v neděli čekalo vystoupení s břišními tanci, což byl také jeden z mých cílů. Popravdě? Bylo to skvělý :), už mám pár vystoupení za sebou a nějaké již naplánované do budoucna. Toto vystoupení bylo ve stylu Dark Fusion...tajemné, mysteriozní se scénickými prvky... a písnička, kterou jsme na něj využily je od Nightwish - Lagoon.
Chápu,že vám to přijde asi dost divné...tančit na písničku od Nightwish a ještě k tomu břišní tance :D. Ale vážně to stojí za to, koukala jsem na naše video k tomu a docela sem žasla a fascinovaně sledovala, jak to takto skupinově vypadá :). Jedna věc, ale byla těžká... A to udržet vážný pohled :D ,přece jen se k tomuto stylu nehodí, abychom tam měly "americký úsměv" , ale rozhodně je vhodnější nasadit vážnější úsměv. To cukání v koutcích bylo občas nesnesitelné :D. Ovšem zvládly jsme to :).


Druhý bod, který se mi povedl splnit, je Pina Colada :D. Naposledy jsem si ji dávala začátkem dubna a od té doby jsem se mlsně poohlížela po každém coctail baru, ale nějak nikdy nebyla vhodná chvíle nebo čas :). Až dneska sem se k ní trošku spontánním způsobem dostala a jsem za to moc ráda :). Byla výborná a po těch tancích naprosto ideální :). Takže děkuju :)).

Včera jsem ještě stihla zhlédnout film : Nedotknutelní. Naprosto skvělý film, vřele doporučuju. Člověk se pobaví,ale je to dost i zaměřené na jednotlivé vztahy mezi lidmi a různorodé pohledy na svět.

Následujících pár dnů tu nebudu, protože mířím se školou na vodu. Ovšem očekávám, že každý den se mi naskytne příležitost něco vyfotit a rozhodně si to nenechám ujít :). Hodím vám to sem v jednom až přijedu :).
Mějte se famfárově!
Anifka

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentářů:

Okomentovat